Sunday, May 27, 2012

අමුතු කතාවක් 7 නංගි බබා.....

පාලුවද සද එලියකී..
රම්ය ජීවිතයේ එතී..
ලග නැති උනත් සිත ලග ඇතී..
ආදරේ භාවනාවකී 
                           


                      වේලාව අලුයම 9.00ට පමණ ඇතැයි සිතමි. මන්ද යත් හිරු එලිය ඇද මතටද වැටී ඇති හෙයිනි.*** ඉර පායනකම් නිදියනවා කියන්නේ මේකට විය යුතුයැයි මම අනුමාන කලෙමි. චින්තකයා තාමත් නින්දේය. මුලු නිවසම පාලුය. හරියටම මගේ ලයිෆ් එක සේමය.ෂිට්... සිත සිතා සිටීමෙන් කාරියක් නැත. දවස ආරම්භ කල යුතුව ඇත. ඒකට පුංචි කික් එකක් ඕනෑය. කික් එක එන්නේ පිස්සුවක් කෙලිය විටය.
ම්හ්හ්..... මක්කැයි කොරන්නේ...?
ඇයි බොල මගේ රෝන්ග් නම්බර් එක...
****575859.
ක්‍රීන්...ක්‍රීං...
හෙලෝ....!
ඔය තියෙන්නේ ලෙසටම මේ එයා තමයි.
ගුඩ් මොර්නින්ග් එකක් වේවා මිස්. මම සියදොරිස් මතකද මන්දා මාව.
ඔව්නේ.. මතකයි මතකයි.!
ඉතින් කොහොමද මිස්,මොනාද කරන්නේ..?
ම්.... ගෙදර වැඩ ඉවර කරලා,උදෙට කන්න ගත්තා.. ඔයා  කාලද දැන් උදේට?
චෙහ්... අන්න වැදුනා රිදෙන තැනකටම(ගෙවුනු අවුරුදු ගානකින් මගෙන් එහෙම අහලා නෑ කවුරුවත්. කන බොන එක තියා උන්නද මලාද බලන්න එකෙක් එන්නැති මට රිදෙන්නැතිව තියේද එහෙම ඇහුවම.)
බොහෝම ස්තූතියි මිස්...! මට ඉබේටම කියවුනා.
ආං.. ඇයි ස්තූතියි කියන්නේ.?
හුටා දීපංකෝ උත්තර. නෑ ඉතින් ඔයා කාලද කියලා ඇහුවනේ ඒකයි...!
ඉතින් ඒකට උත්තරේ ස්තුති කරන එකයෑ,ඔව්ද නැත්ද කියන එකනේ.
(සාම්ප්‍රදායික ටියුෂන් කෙල්ලෝ. අම්මපා ලග හිටියානම් අනිනවා කදුලු පනින්න ටොක්කක්. දැන් මෙයාට පැහැදිලි උත්තරයක් ලැබෙනකල්  ප්‍රශ්ණ පත්තරයක්ම දානවා.)
නෑ මිස්.. මතක ඇති කාලෙකට මගෙන් කවුරුවත් එහෙම අහලා නෑ.ඒකයි එක පාරටම එහෙම කියවුනේ...! අනේ...!
ඩෝන්ට් වොරි මිස්. මම ගල් පලලා මද කාපු එකෙක්. මට ඕවා ගානක් නෑ. අපි වෙන දෙයක් ගැන කතා කරමු..! හාං.. හැබැයි මට මිස් කියන්නෙපා අයියෝ..!
එල පව්සි.. ඔන්න නියම වෙලාව නම අහගන්න,අරින්නෙපා සරෝ.
හරි නොකියා ඉන්නම්.. නම කියන්නකෝ එහෙනම්..!
නම ඕන්නෑ .මම ඔයා එක්ක කතා කරන්නේ නම දැනගෙනයෑ.!
(ඈ බං.. බබා ටෝක් දුන්නට මෙයා බබෙක්ම නෙමේද මංදා...)
මොකෝ නැත්තේ එදාම මම කිව්වේ නමයි ගමයි සේරම..
මොකක්ද අර සියදෝරිස් කියලද..
වෙන මොන කෙහෙල් ගෙඩියද මිස් ඕක තමා... (සොරි මෙයා මම මිනිපුරේ කොල්ලෙක්.හික්..)
ඔය ආයේ කියනවා.
හරි... එහෙනම් මම සෙනෝරිටා කියන්නම්කෝ..!
සෙනෝරිටා ඒ කව්ද ඒ.
ඔන්න ඔන්න ඔයත් බොරුව දානවා ඒ ගමන.ඕන ගෑනු ලමයෙක් අදුනන කෙනෙක්නේ සෙනෝරිටා කියන්නේ. පේවරිට් බ්‍රෑන්ඩ් එකක් ගෑනු ලමයින්ගේ.
අනෙහ් මට එපා ඔය විකාර නම්..
විකාර..ම්හ් හරි එහෙනම් මම බබාලගෙ අම්මා කියන්නද..?
මේහ්.. එන්න එපා ඕවට හරිද.
හුහ්.. යකෝ මේක හරි වැඩක්නේ තමුන්ගේ නම කියන්නෙත් නෑ.මම දන්න නමක් කියන්නත් එපාලු. මිස් කියන්නත්බෑ. ඇයි බොල අපිට කියලා තදවෙන්නැද්ද.
හරි හරි මම පියුමි..!
ඕකනේ කියන්නේ, ඔය තියෙන්නේ අපූරු නමක්. කලින් කීවනම් අහකයිනේ මැඩම්. මම සරත්,ගම අවිස්සාවේල්ල. කොලබ දිස්ත්‍රික්කයේ නැගෙනහිර මායිම.එස්.පී.ඒ.ජී.එස්.එම් සර්විස් ඇන්ඩ් ඉලෙක්ට්‍රොනික්ස් කියන්නේ මගේ කඩේ නම. මේක තියෙන්නේ සාලාවේ.
සාලාව.. සාලාව කියන්නේ මොකක්ද..?
සාලාව කියන්නේ ගමක් යාලු.. කොස්ගම හරියේ තියෙන්නේ,අර ලෙෂර් වර්ල්ඩ් එක දන්නවනේ අන්න ඒහරියේ. ආ..ආ මම බලාගෙන දැන් සෑහෙන වෙලාවක ඉදන් ෆෝන් එක කනේ තියන් ගෑනු ලමයා කු‍ටුකු‍ටු ගානවා. කා එක්කද සුදූ.?
(හුටා තොප්පියක් වත්ද?මට හිතුනා.)
යාලුවෙක් අනේ...
කව්ද අනේ මෙච්චර කියවන්න තරම් සල්ලිකාර යාලුවා මම නොදන්න.
උබලගේ අප්පච්චි කියන්න නගේ. කව්ද ඔය..?
අක්ක කෙනෙක්, මගේ යාලුවෙක්..
සුදූ කිව්වේ ඔයාටද.?
ඔව්.
වාව්.. ඒ කියන්නේ ගෙදරට කියන නම සුදූ..?
නෑ  ගෙදරට කියන්නේ සුද්දි කියලා.
ආදරේටද නැත්නම් ඇත්තටම සුදු නිසාද.?(මටත් ඕන නැති දෙයක් නෑනේ ඉතින්.)
දෙකටම...!
මේ හලෝ.. දැන් ඇති මම ආවේ මෙයාව හම්බවෙන්න.
ආපෝ ආයෙත් අර ටකරම.
ආවානම් පැත්තකට වෙලා ඉන්න කියන්නකෝයාලු ඇනයක් නොවී, එක්කෙනෙක් එක්ක කතා කරලා එපැයි අනෙක් අයට කතා කරන්න. කොහෙද ඉස්කෝලේ ගියේ කියලා අහන්න.
එයා තාම ඉස්කෝලේ යනවා.
මොකක් තමුන් කිව්ව නේද ඒ අක්කා කෙනෙක් කියලා.
ඔව්.. එයා කැම්පස්..
ආ.. එහෙමද. එයාට කියන්න මම කැම්පස් විතරක් නෙමේ බලව්,තෙක්ක,නැදුන් එහෙමත් අදුරනවා කියලා. තේක්ක,නැදුන් ගස් කියන්නේ ජාතියක්නේ.
ගස් ජාතියක් නෙමේ ජාති දෙකක්.
ඔව් ඉතින් ඇයි එයාට එහෙම කියන්නේ.
එහෙම කියන්නේ එයා කැම්පස් කියපු නිසා. මෙයාටත් අකුරෙන් අකුර කියලා දෙන්නෝන හැම එකම.
මම කැම්පස් කීවේ ගස් වලට නෙමේ විශ්ව විද්යාලෙට.
අම්මපා.. අනේ සොරි වෙන්ඩ ඕනේ පුංචි නෝනා මේ සියදෝරිස්ලා කවද්ද ඔය විස්ස විජ්ජාල වල ගියේ. අනේ නොදන්න කොමට කියෙව්වට අමනාප වෙනවා නෙවෙයි ඕං.
හි..හි..හි හරි හරි මම තරහ නෑ.
එහෙනම් දැන් සුද්දි ගිහින්  යාලුවත් එක්ක කතා කරන්නකෝ.
මම හවස කෝල් කරන්නම්.
අනේහ්..
ඇයි...
මට සුද්දි කියන්නෙපා.
ඇයි වදේ සුද්දි කියන්නේ තමුන්ගේ පෙට් නේම් එක කීව නේද.
ඔව් ඒත් ඒක පොඩිකාලෙ නමනේ මම ආසනෑ ඒ නමට.
එහෙනම් මොකක්ද කියන්නේ. ම්ම්හ්.. හරි..
මොකක්ද.
මම කියන්නම් ඔයාට නංගි බබා කියලා.


ගෙහුන් එන්නම් ආයිබොවන්.. 


ආ..... ඇත්තද එහෙනම් අපේ ගෙදර එන්න....
නංගි බබා8න්...













 

6 comments:

  1. ඔන්න අන්තිමට නංගි බබා උනා!! ඔහොම යන්කො!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. අන්තිමට කිව්වට "අන්තිමටම නෙමෙයි" මැදදි. අන්තිමට නම් ගොඩාක් දේවල් උනා.කියවගෙන යමුකෝ. ජය..!

      Delete
  2. දැනුයි ට්‍රැක් එකට ආවේ.. අද ඉදන් ඔයා නංගි බබා..

    ජය !

    ReplyDelete
  3. ඔව් මචන් අදටත්.! ජය.!


    ප/ලි ‍රැන්ගෝ ගේ පෝස්‍ටුවට කමෙන්ට් කොරන්න මට දන්නෑනේ මචෝ.කෙරේමේ පොඩ්ඩක් කියලා දෙනවනම් වටිනවා.

    ReplyDelete
  4. මාර ෆෝවඩ් කෙල්ලෙක් නේ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. හ්ම්..හ්ම්.. එයත් මේක බලනවෝ...!!!! ජය...!

      Delete

හිතෙන දෙයක් ලියල යන්න....